Lasami i wąwozami
wtorek, 13, czerwiec 2017 19:12 Bożena Sałacińska

Czerwcowy rajd rowerowy

Dwunastu rowerzystów wyznaczyło sobie spotkanie na stacji Bydgoszcz Leśna. Tunelem pod torami dotarli do Lasu Gdańskiego. Na tradycyjny odpoczynek zatrzymali się w Osielsku u KUTW-owiczów, Basi i Mietka Komosińskich.

- Stamtąd pojechaliśmy do Jarużyna i Strzelec Górnych. Tam zwiedziliśmy pałac dawnych właścicieli, gdzie obecnie funkcjonuje szkoła podstawowa. Następnie długim zjazdem zjechaliśmy do Strzelec Dolnych, a dalej do jaskini "Bajka". Dojście do niej jest trudne, ale dla chcącego ... Potem Gądecz i kompleksem leśnym dotarliśmy do ul. Jasinieckiej, gdzie zakończyliśmy wyprawę - mówi organizator, Andrzej Zasada.

Trasa prawie 35 kilometrowa wiodła przez piękne lasy i wąwozy. Unikaliśmy ogólnie dostępnych dróg z uwagi na swoje i innych bezpieczeństwo - dodaje Zofia Jaworska.

View the embedded image gallery online at:

Tekst: Andrzej Zasada
Zdjęcia: Barbara Kowalczyk

Komentarze

+2 #3 Basia P 2017-06-14 05:58
Dziękuję Andrzejowi za wybranie pięknej,malowni czej i obfitującej w niespodzianki trasy( Jaskinia Bajka w Gądeczu). Mieliśmy nawet zagwarantowaną pogodę bez deszczu za to ze słońcem.A że wiał wiatr......w lesie nie a nam i takie zjawisko nie przeszkadza.Dzi ękuję PP.Komosińskim za serdeczne przyjecie w swoich ogrodach.
Cytować

+3 #2 Tadeusz 2017-06-13 20:13
Było tak fajnie, że już nie mogę doczekać się kolejnego rajdu.

+3 #1 Barbara Kow. 2017-06-13 20:01
Kolejny rajd poznajemy okolice, jedziemy przepięknymi leśnymi drogami, cudny widok z góry na dolinę Wisły...Andrzej - dziękujemy!!!